question

sonu avatar image
sonu asked sonu published

Clover Go 3 (new ) implementation We are getting FileNotFoundException

java.io.FileNotFoundException: /data/user/0/com.example.clovergo/app_6JRHX687Y66Y0_KGZRTDW589HR1/kernel_config.json (No such file or directory)

at java.io.FileInputStream.open0(Native Method)

at java.io.FileInputStream.open(FileInputStream.java:200)

at java.io.FileInputStream.<init>(FileInputStream.java:150)

at com.clover.payment.data.b.e.b.b(FileUtil.kt:30)

at com.clover.sdk.v3.a.a(JsonParcelHelper.java:3021)

at com.clover.payment.data.b.g.a(TerminalConfigRepositoryImpl.kt:112)

at com.clover.payment.a.e.aq$a.invokeSuspend(FetchKernelConfig.kt:9)

at kotlin.coroutines.jvm.internal.BaseContinuationImpl.resumeWith(ContinuationImpl.kt:33)

at kotlinx.coroutines.DispatchedTask.run(DispatchedTask.kt:108)

at kotlinx.coroutines.EventLoopImplBase.processNextEvent(EventLoop.common.kt:280)

at kotlinx.coroutines.BlockingCoroutine.joinBlocking(Builders.kt:85)

at kotlinx.coroutines.BuildersKt__BuildersKt.runBlocking(Builders.kt:59)

at kotlinx.coroutines.BuildersKt.runBlocking(Unknown Source:1)

at kotlinx.coroutines.BuildersKt__BuildersKt.runBlocking$default(Builders.kt:38)

at kotlinx.coroutines.BuildersKt.runBlocking$default(Unknown Source:1)

at com.clover.payment.a.e.aq.a(FetchKernelConfig.kt:9)

at com.clover.payment.a.e.aq.$r8$lambda$K5qq0xxKWOK3CrIYm1QJ1CKVD4E(Unknown Source:0)

at com.clover.payment.a.e.aq$$ExternalSyntheticLambda0.call(Unknown Source:2)

at io.reactivex.internal.operators.single.SingleFromCallable.subscribeActual(SingleFromCallable.java:44)

at io.reactivex.Single.subscribe(Single.java:3666)

at io.reactivex.internal.operators.single.SingleMap.subscribeActual(SingleMap.java:34)

at io.reactivex.Single.subscribe(Single.java:3666)

at io.reactivex.internal.operators.single.SingleFlatMapCompletable.subscribeActual(SingleFlatMapCompletable.java:44)

at io.reactivex.Completable.subscribe(Completable.java:2309)

at io.reactivex.internal.operators.completable.CompletableOnErrorComplete.subscribeActual(CompletableOnErrorComplete.java:35)

at io.reactivex.Completable.subscribe(Completable.java:2309)

at io.reactivex.internal.operators.completable.CompletablePeek.subscribeActual(CompletablePeek.java:51)

at io.reactivex.Completable.subscribe(Completable.java:2309)

at io.reactivex.internal.operators.completable.CompletablePeek.subscribeActual(CompletablePeek.java:51)

at io.reactivex.Completable.subscribe(Completable.java:2309)

at io.reactivex.Completable.subscribe(Completable.java:2295)

at com.clover.payment.c.c.a.c.a(USTransactionServiceBinder.kt:1183)

at com.clover.sdk.gosdk.service.handler.PaymentManager$chargeKeyedInCard$2.invokeSuspend(PaymentManager.kt:103)

at com.clover.sdk.gosdk.service.handler.PaymentManager$chargeKeyedInCard$2.invoke(Unknown Source:8)

at com.clover.sdk.gosdk.service.handler.PaymentManager$chargeKeyedInCard$2.invoke(Unknown Source:4)

at com.clover.sdk.gosdk.service.handler.PaymentManager$withTransactionService$2$2.invokeSuspend(PaymentManager.kt:81)

at com.clover.sdk.gosdk.service.handler.PaymentManager$withTransactionService$2$2.invoke(Unknown Source:8)

at com.clover.sdk.gosdk.service.handler.PaymentManager$withTransactionService$2$2.invoke(Unknown Source:4)

at kotlinx.coroutines.flow.FlowKt__MergeKt$mapLatest$1.invokeSuspend(Merge.kt:217)

at kotlinx.coroutines.flow.FlowKt__MergeKt$mapLatest$1.invoke(Unknown Source:13)

at kotlinx.coroutines.flow.FlowKt__MergeKt$mapLatest$1.invoke(Unknown Source:4)

at kotlinx.coroutines.flow.internal.ChannelFlowTransformLatest$flowCollect$3$1$2.invokeSuspend(Merge.kt:34)

at kotlinx.coroutines.flow.internal.ChannelFlowTransformLatest$flowCollect$3$1$2.invoke(Unknown Source:8)

at kotlinx.coroutines.flow.internal.ChannelFlowTransformLatest$flowCollect$3$1$2.invoke(Unknown Source:4)

at kotlinx.coroutines.intrinsics.UndispatchedKt.startCoroutineUndispatched(Undispatched.kt:44)

at kotlinx.coroutines.CoroutineStart.invoke(CoroutineStart.kt:112)

E/a: a(JsonParcelHelper.java:3023)[DefaultDispatcher-worker-3]: at kotlinx.coroutines.AbstractCoroutine.start(AbstractCoroutine.kt:126)

at kotlinx.coroutines.BuildersKt__Builders_commonKt.launch(Builders.common.kt:56)

at kotlinx.coroutines.BuildersKt.launch(Unknown Source:1)

at kotlinx.coroutines.BuildersKt__Builders_commonKt.launch$default(Builders.common.kt:47)

at kotlinx.coroutines.BuildersKt.launch$default(Unknown Source:1)

at kotlinx.coroutines.flow.internal.ChannelFlowTransformLatest$flowCollect$3$1.emit(Merge.kt:33)

at kotlinx.coroutines.flow.FlowKt__ErrorsKt$catchImpl$2.emit(Errors.kt:158)

at kotlinx.coroutines.flow.FlowKt__ChannelsKt.emitAllImpl$FlowKt__ChannelsKt(Channels.kt:37)

at kotlinx.coroutines.flow.FlowKt__ChannelsKt.access$emitAllImpl$FlowKt__ChannelsKt(Channels.kt:1)

at kotlinx.coroutines.flow.FlowKt__ChannelsKt$emitAllImpl$1.invokeSuspend(Unknown Source:14)

at kotlin.coroutines.jvm.internal.BaseContinuationImpl.resumeWith(ContinuationImpl.kt:33)

at kotlinx.coroutines.DispatchedTask.run(DispatchedTask.kt:108)

at kotlinx.coroutines.internal.LimitedDispatcher$Worker.run(LimitedDispatcher.kt:115)

at kotlinx.coroutines.scheduling.TaskImpl.run(Tasks.kt:103)

at kotlinx.coroutines.scheduling.CoroutineScheduler.runSafely(CoroutineScheduler.kt:584)

at kotlinx.coroutines.scheduling.CoroutineScheduler$Worker.executeTask(CoroutineScheduler.kt:793)

at kotlinx.coroutines.scheduling.CoroutineScheduler$Worker.runWorker(CoroutineScheduler.kt:697)

at kotlinx.coroutines.scheduling.CoroutineScheduler$Worker.run(CoroutineScheduler.kt:684)

E/g: a(TerminalConfigRepositoryImpl.kt:114)[DefaultDispatcher-worker-3]: unable to get kernel config from disk.. trying to fetch from cloud

java.io.FileNotFoundException: /data/user/0/com.example.clovergo/app_6JRHX687Y66Y0_KGZRTDW589HR1/kernel_config.json (No such file or directory)

at java.io.FileInputStream.open0(Native Method)

at java.io.FileInputStream.open(FileInputStream.java:200)

at java.io.FileInputStream.<init>(FileInputStream.java:150)

at com.clover.payment.data.b.e.b.b(FileUtil.kt:30)

at com.clover.sdk.v3.a.a(JsonParcelHelper.java:3021)

at com.clover.payment.data.b.g.a(TerminalConfigRepositoryImpl.kt:112)

at com.clover.payment.a.e.aq$a.invokeSuspend(FetchKernelConfig.kt:9)

at kotlin.coroutines.jvm.internal.BaseContinuationImpl.resumeWith(ContinuationImpl.kt:33)

at kotlinx.coroutines.DispatchedTask.run(DispatchedTask.kt:108)

at kotlinx.coroutines.EventLoopImplBase.processNextEvent(EventLoop.common.kt:280)

at kotlinx.coroutines.BlockingCoroutine.joinBlocking(Builders.kt:85)

at kotlinx.coroutines.BuildersKt__BuildersKt.runBlocking(Builders.kt:59)

at kotlinx.coroutines.BuildersKt.runBlocking(Unknown Source:1)

at kotlinx.coroutines.BuildersKt__BuildersKt.runBlocking$default(Builders.kt:38)

at kotlinx.coroutines.BuildersKt.runBlocking$default(Unknown Source:1)

at com.clover.payment.a.e.aq.a(FetchKernelConfig.kt:9)

at com.clover.payment.a.e.aq.$r8$lambda$K5qq0xxKWOK3CrIYm1QJ1CKVD4E(Unknown Source:0)

at com.clover.payment.a.e.aq$$ExternalSyntheticLambda0.call(Unknown Source:2)

at io.reactivex.internal.operators.single.SingleFromCallable.subscribeActual(SingleFromCallable.java:44)

at io.reactivex.Single.subscribe(Single.java:3666)

at io.reactivex.internal.operators.single.SingleMap.subscribeActual(SingleMap.java:34)

at io.reactivex.Single.subscribe(Single.java:3666)

at io.reactivex.internal.operators.single.SingleFlatMapCompletable.subscribeActual(SingleFlatMapCompletable.java:44)

at io.reactivex.Completable.subscribe(Completable.java:2309)

at io.reactivex.internal.operators.completable.CompletableOnErrorComplete.subscribeActual(CompletableOnErrorComplete.java:35)

at io.reactivex.Completable.subscribe(Completable.java:2309)

at io.reactivex.internal.operators.completable.CompletablePeek.subscribeActual(CompletablePeek.java:51)

at io.reactivex.Completable.subscribe(Completable.java:2309)

at io.reactivex.internal.operators.completable.CompletablePeek.subscribeActual(CompletablePeek.java:51)

at io.reactivex.Completable.subscribe(Completable.java:2309)

at io.reactivex.Completable.subscribe(Completable.java:2295)

at com.clover.payment.c.c.a.c.a(USTransactionServiceBinder.kt:1183)

at com.clover.sdk.gosdk.service.handler.PaymentManager$chargeKeyedInCard$2.invokeSuspend(PaymentManager.kt:103)

at com.clover.sdk.gosdk.service.handler.PaymentManager$chargeKeyedInCard$2.invoke(Unknown Source:8)

at com.clover.sdk.gosdk.service.handler.PaymentManager$chargeKeyedInCard$2.invoke(Unknown Source:4)

at com.clover.sdk.gosdk.service.handler.PaymentManager$withTransactionService$2$2.invokeSuspend(PaymentManager.kt:81)

at com.clover.sdk.gosdk.service.handler.PaymentManager$withTransactionService$2$2.invoke(Unknown Source:8)

at com.clover.sdk.gosdk.service.handler.PaymentManager$withTransactionService$2$2.invoke(Unknown Source:4)

at kotlinx.coroutines.flow.FlowKt__MergeKt$mapLatest$1.invokeSuspend(Merge.kt:217)

at kotlinx.coroutines.flow.FlowKt__MergeKt$mapLatest$1.invoke(Unknown Source:13)

at kotlinx.coroutines.flow.FlowKt__MergeKt$mapLatest$1.invoke(Unknown Source:4)

at kotlinx.coroutines.flow.internal.ChannelFlowTransformLatest$flowCollect$3$1$2.invokeSuspend(Merge.kt:34)

at kotlinx.coroutines.flow.internal.ChannelFlowTransformLatest$flowCollect$3$1$2.invoke(Unknown Source:8)

at kotlinx.coroutines.flow.internal.ChannelFlowTransformLatest$flowCollect$3$1$2.invoke(Unknown Source:4)

at kotlinx.coroutines.intrinsics.UndispatchedKt.startCoroutineUndispatched(Undispatched.kt:44)

at kotlinx.coroutines.CoroutineSt

E/g: a(TerminalConfigRepositoryImpl.kt:114)[DefaultDispatcher-worker-3]: art.invoke(CoroutineStart.kt:112)

at kotlinx.coroutines.AbstractCoroutine.start(AbstractCoroutine.kt:126)

at kotlinx.coroutines.BuildersKt__Builders_commonKt.launch(Builders.common.kt:56)

at kotlinx.coroutines.BuildersKt.launch(Unknown Source:1)

at kotlinx.coroutines.BuildersKt__Builders_commonKt.launch$default(Builders.common.kt:47)

at kotlinx.coroutines.BuildersKt.launch$default(Unknown Source:1)

at kotlinx.coroutines.flow.internal.ChannelFlowTransformLatest$flowCollect$3$1.emit(Merge.kt:33)

at kotlinx.coroutines.flow.FlowKt__ErrorsKt$catchImpl$2.emit(Errors.kt:158)

at kotlinx.coroutines.flow.FlowKt__ChannelsKt.emitAllImpl$FlowKt__ChannelsKt(Channels.kt:37)

at kotlinx.coroutines.flow.FlowKt__ChannelsKt.access$emitAllImpl$FlowKt__ChannelsKt(Channels.kt:1)

at kotlinx.coroutines.flow.FlowKt__ChannelsKt$emitAllImpl$1.invokeSuspend(Unknown Source:14)

at kotlin.coroutines.jvm.internal.BaseContinuationImpl.resumeWith(ContinuationImpl.kt:33)

at kotlinx.coroutines.DispatchedTask.run(DispatchedTask.kt:108)

at kotlinx.coroutines.internal.LimitedDispatcher$Worker.run(LimitedDispatcher.kt:115)

at kotlinx.coroutines.scheduling.TaskImpl.run(Tasks.kt:103)

at kotlinx.coroutines.scheduling.CoroutineScheduler.runSafely(CoroutineScheduler.kt:584)

at kotlinx.coroutines.scheduling.CoroutineScheduler$Worker.executeTask(CoroutineScheduler.kt:793)

at kotlinx.coroutines.scheduling.CoroutineScheduler$Worker.runWorker(CoroutineScheduler.kt:697)


Please let me know how we can fix it.

Clover Android SDK
10 |2000

Up to 2 attachments (including images) can be used with a maximum of 512.0 KiB each and 1.0 MiB total.

0 Answers

·

Write an Answer

Hint: Notify or tag a user in this post by typing @username.

Up to 2 attachments (including images) can be used with a maximum of 512.0 KiB each and 1.0 MiB total.

Welcome to the
Clover Developer Community